V-Ray pre 3ds Max
V-Ray 5 Vám umožní vytvoriť vo Vašom rendereri viac, než kedykoľvek predtým. Vrstvené rendery a interaktívna úprava nasvietenia scén v novom V-Ray Frame Buffer. Rýchle nastavenie materiálov s novými predvoľbami a viac než 500 shaderov k okamžitému použitiu. V-Ray Vám ušetrí čas a vylepší vzhľad Vašich renderov na CPU aj GPU.AŽ ZA HRANICE RENDERINGU
Spravte následné spracovanie Vašich projektov vo V-Ray.

Light mixing
Objavte možnosti osvetlenia interaktívne v reálnom čase. Využite LightMix v novom Frame Buffer pre voľné experimentovanie so zmenami svetla po ukončení renderovania, uložte si rôzne variácie a vyberte si verziu, ktorú chcete použiť vo svojej scéne.

Vrstvená kompozícia
Nový kompozítor vrstiev Vám umožní doladiť a dotiahnuť Vaše obrázky priamo v novom V-Ray Frame Buffer - bez nutnosti samostatnej aplikácie pre post-processing.

OBJAVTE NEOBMEZENÚ KREATIVITU
Zoptimalizujte Vaše pracovné postupy.
Manažér materiálov
Efektívne vyberajte z knižnice viac než 500 renderovacích materiálov vrátane kovov, skla, dreva a ďalších.

Materiálové predvoľby
Ušetrite čas, ktorý by ste potrebovali na vytváranie bežných materiálov, vďaka predvoľbám materiálov ako je hliník, chróm, sklo a ďalšie. Taktiež boli pridané prednastavenia pre väčšinu farieb vlasov.

Náhľady na materiály
Na vzorkách novo vytvorených materiálov presne uvidíte, ako nové materiály vyzerajú.

Vrstvenie náterov
Pridajte reflektívne vrstvy priamo vo vylepšených V-Ray materiáloch, čím si ušetríte čas, ktorý by ste potrebovali na vytvorenie materiálu a jeho renderovanie v porovnaní s použitím zmesného materiálu.

Vrstvenie lesku
Vytvorte jemnú mikrovláknovú textíliu ako samet, satén alebo hodváb s novými možnosťami pre lesk vo vylepšených V-Ray materiáloch.

Náhodnosť textúr
Pridajte variabilitu Vašej scéne využitím novej VRayUVWRandomizer mapy a rozšírených ovládačov VRayMultiSubTex.

Rozšírené V-Ray Dirt
Zvetrané časti a špinu v prasklinách teraz ľahko vytvoríte pomocou rozšírenej funkcie V-Ray Dirt, ktorú je teraz možné využiť pre ambient aj inner occlusion.

Nový model slnka a oblohy
Vytvorte subtílnosť súmraku, keď je slnko za horizontom, pomocou nového modelu slnka a oblohy.

A ĎALŠIE
Vzorce pre pohyb svetla
Využite spôsob správania svetla, nie iba geometriu, pre vytvorenie flexibilnch masiek pre veľmi efektívnu tvorbu kompozícií. Vstavané predvoľby uľahčia začiatok, skriptovanie umožní maximálnu kontrolu.
Vzorkovanie modrého šumu
Dosiahnite lepšiu distribúciu šumov s menším počtom vzoriek.
Prirodzená podpora ACESCG
Zvoľte si odborový štandard ACEScg pre renderovanie s automatickým prispôsobením farieb pre textúry, rozptyl, slnko a oblohu a farbu svetla.
Úvodný Out-of-Core
Východisková out-of-core implementácia pre manipuláciu s veľkými scénami.
Zdroj: www.chaosgroup.com
V-Ray pre 3ds Max/Viz v eshope