V-Ray 6 pre Rhinoceros 3D
Enscape kompatibilitaPreneste svoje scény renderované v reálnom čase z Enscapu a povýšte ich na najvyššiu úroveň fotorealizmu. V-Ray podporuje materiály z Enscape, kľúčové slová k materiálom, zdroje svetla a kompatibilné položky.
CPU, GPU a hybridné renderovanie
V-Ray prináša dve účinné renderovacie jadrá. Môžete si vybrať medzi super rýchlym GPU a CPU alebo hybridným renderingom podľa toho, čo najviac vyhovuje potrebám a požiadavkám Vašich projektov.
Chytré 3D položky
Naša integrovaná knižnica položiek, Chaos Cosmos, umožňuje vyhľadávanie a pridávanie hotových objektov do renderov, materiálov a HDRI oblohy k Vašej scéne priamo z V-Ray panelu nástrojov.
Rendering v reálnom čase
V-Ray Vision umožní vytvárať a dolaďovať návrhy v reálnom čase každému, kto pracuje v Rhine alebo Grasshopperi. Môžete objavovať náhľady Vašej scény v reálnom čase, nastaviť svetlá a kamery a nanášať materiály.
Alternatívne môžete pozdvihnúť Vaše návrhy na vyššiu úroveň s využitím Chaos Vantage Live Link a objaviť najkomplexnejšie scény v čírom ray-tracingu v reálnom čase.
Odstraňovač šumov
Odstraňuje šumy a výrazne skracuje renderovacie časy. S využitím V-Ray Denoiser odstránite v postprodukcii šumy na všetkých renderovacích prvkoch. NVIDIA AI odstraňovač šumov a Intel Open Image Denoise prinesie okamžitú spätnú väzbu bez šumov vo V-Ray IPR.
Interaktívny rendering
Renderujte v priebehu navrhovania. Okamžite si prehliadnite výsledky doladenia svetiel, materiálov a snímanie. V Rhino náhľadovom okne tiež okamžite uvidíte Váš návrh očistený od šumov.
Rekapitulácia renderingu
Zastavte rendering v jeho priebehu a znovu ho spustite tam, kde skončil, bez nutnosti začať od začiatku.
Renderovacie prvky
Renderujte jednotlivé hladiny pre viac umeleckej kontroly v softvére pre úpravy obrázkov.
V-Ray Swarm
Renderujte s maximálnou silou s využitím nového jednoduchého a prispôsobiteľného distribučného renderingu.
Animácie
V-Ray pre Rhino umožňuje štúdie osvetlenia, otáčanie a animácie preletov renderingom.
Renderovanie línií
Aplikujte kontúry pre celú scénu alebo jednotlivé shadery na jediné kliknutie. Intuitívne nastavte ovládače pre získanie vytúženého vzhľadu.
Renderovanie na Chaos Cloude
Renderovanie na Cloude na jediné kliknutie.
Renderovanie v náhľadovom okne
Krycia vrstva náhľadového okna Rhino. Je interaktívne renderovaná a ak v scéne urobíte zmeny, aktualizuje výsledky renderovania.
V-Ray pre Grasshopper
Priamočiare pracovné postupy. Sila funkčnostiVizualizujte vo vnútri prostredia, ktoré používate k modelovaniu. Využite systém nodov pre prispôsobenie V-Ray účinných funkcií v piatich skupinách nodov a ich komponentov.
Zabudnite na Baking
Renderujte generatívnu geometriu priamo v Grasshopperi. Pracujete bez prerušenia a potreby použiť funkciu Bake pre Vaše návrhy v Rhine.
Rendering v reálnom čase
Pridajte Live Link komponenty a sledujte zmeny Vášho dizajnu v reálnom čase. Spustite Vision pre vizualizáciu v reálnom čase v priebehu modelovania vo vnútri Grasshopperu. Pošlite svoje najkomplexnejšie projekty do Chaos Vantage pre náhľad v reálnom čase.
Cosmos vo vnútri Grasshoppera
Pridajte 3D hotový obsah priamo do základu. Cosmos komponenty Vám umožnia importovať a spravovať obrovský a stále sa zväčšujúci počet položiek 3D modelov, materiálov a HDR obrázkov.
Prispôsobiteľné materiály
Začnite so základným nastavením V-Ray materiálov a zmeňte ich pomocou editora položiek. Alternatívne môžete využiť Vaše vlastné materiály z predchádzajúcich projektov alebo využiť obrovskú knižnicu materiálov V-Ray.
Prispôsobiteľné osvetlenie
Využite V-Ray svetlá a prispôsobte ich svojim preferenciám. Jednoducho vkladajte aj veľké množstvo zdrojov svetla pre nájdete najlepšieho vzhľadu Vášho modelu.
Animácie
Vytvárajte, renderujte a exportujte sekvencie animácií priamo v Grasshopperi. Animujte pohyb slnka alebo kamery pomocou V-Ray Graph a Timeline komponentov.
Svetelné analýzy
Preveďte vyhodnotenie intenzity osvetlenia Vášho projektu a vizaulizujte výsledky vo Vašom rendere.
Rozptyl
Vytvárajte realisticky rozložené prostredie v Grasshopperi, ktoré sa zhmotní v Rhine až po spustení renderovania.
Kamery
Využite V-Ray prvky kamier pre simuláciu fyzikálnych nastavení kamier ako clona, rýchlosť uzávierky a ISO. Využite ortografické alebo stereo parametre kamier pre zlepšenie Vašej práce.
Clipper
Renderujte priečne rezy a odrezky priamo v Grasshopperi. Funkcia sa dá využiť aj na renderovanie Boolean efektov.
Osvetlenie
Generátor osvetleniaObjavte najlepšie osvetlenie Vašej scény bez nutnosti manuálneho nastavenia. Automaticky generuje stovky verzií prirodzeného osvetlenia pre exteriér aj interiér.
Svetelný mix
Jednoducho dolaďte akýkoľvek svetelný zdroj vo Vašej scéne po ukončení renderovania. Zoskupte ich, prispôsobte ich jas a farbu a vytvorte najlepšie zobrazenie.
Inštancie svetla
Svetlá môžu byť inštancované a kontrolované ako jediné svetlo v editore položiek.
Globálna iluminácia
Renderujte realisticky miestnosti a interiéry s účinnou a rýchlou V-Ray globálnou ilumináciou.
Presné svetlá
Renderujte prirodzené a umelé osvetlenie so širokou škálou vstavaných typov osvetlenia. Mód adaptívne svetlá Vám pomôže výrazne zvýšiť rýchlosť renderovania v scénach s veľkým množstvom svetelných zdrojov.
Image based lighting
Osvetlite svoje scény s HDRI pre rýchlejší rendering, čistejšie a presnejšie osvetlenie. Využite adaptívne kopulové osvetlenie a zbavte sa nutnosti nastavenia Portal svetiel pre interiéry.
Finite kopulové osvetlenie
Nastavte HDRI prostredie pre Váš model s vyššou presnosťou pomocou nového V-Ray kopulového osvetlenia.
Slnko a obloha
Renderujte realistické denné osvetlenie pre ľubovoľný čas a miesto. Vizualizujte úchvatné západy a východy slnka a zadajte polohu slnka pre maximálny umelecký efekt.
Procedurálne mraky
Pridajte procedurálne mraky k Vašej V-Ray oblohe a animujte ich pomocou flexibilného systému nenáročného na pamäť.
Nástroj pre svetelnú analýzu
Tento nástroj jednoducho vizualizuje reálne svetelné hodnoty Vašej scény.
Užívateľské prostredie
Editor chytrých položiekVytvárajte, upravujte a spravujte všetky svoje položky vrátane svetiel, materiálov, textúr, geometrie a renderovacíh prvkov na jednom mieste. Všetky položky sú uložené do intuitívnej štruktúry položiek.
Správca súborov
Spravujte všetky svoje súbory so scénami na jednom mieste. Nastavte cesty k súborom, vytvárajte archívy scén a majte prehľad o položkách ako sú textúry, IES súbory a proxy objekty.
Spolupráca na Chaos Cloude
Nahrávajte obrázky a panorámy na Chaos Cloud priamo z VFB a spolupravujte s kolegami a klientami.
Farebná pipeta
Účinná farebná pipeta, ktorá poskytuje hodnoty farebného spektra RGB a posuvník zodpovedajúcich teplôt v Kelvinoch, ktorý Vám umožní ukladať a upravovať tepelné hodnoty pre každý farebný slot.
Vyrovnávacia pamäť
Kompletne prepracovaný Frame Buffer je povýšený na intuitívny nástroj pre post-processing úlohy ako je korekcia farieb a kompozícia.
Presné náhľady v náhľadovom okne
Získajte aktuálny náhľad na materiály v Rhino náhľadovom okne s vylepšenými odrazmi, lomami svetla, bump mappingom a ďalšími.
Zapnite skripty
Využite RhinoScript a Python pre programovanie V-Ray, aby ste z neho získali ešte viac - automatizáciu manažmentu scény alebo prístup k parametrom, ktoré sa v užívateľskom rozhraní nezobrazujú.
Univerzálny náhľad položiek
Náhľad materiálov, svetiel, textúr a renderovacie elementy v jedinom prehliadači. Zistite ako zmeny parametrov ovplyvnia vzhľad položiek v špecifických samostatných nastaveniach.
Inštancovanie textúr
Zmapuje hromadne parametre materiálov s rovnakou zdrojovou textúrou pre zjednodušenie štruktúry shaderu a správu.
Tagy položiek
Zoskupte položky s využitím nového systému tagov v editore položiek pre vylepšenie organizácie scény v komplexných projektoch.
Snímanie
Skutočné kameryPracujte ako fotograf s možnosťou ovládať expozíciu, vyvážením bielej a hĺbkou poľa.
Virtuálna realita
Renderujte VR obsah pre populárne okuliare pre zobrazenie virtuálnej reality.
Efekt interaktívnych šošoviek
S okamžitou účinnosťou pridávajte GPU akcelerovanú žiaru, jas a procedurálne generovaný prach a škriabance pre pridanie fotorealizmu. Dolaďte šošovkové efekty interaktívne v priebehu renderovania.
Automatická expozícia a vyváženie bielej
Zachyťte vždy dokonalú expozíciu. Nové ovládače snímania pre automatickú expozíciu a vyváženie bielej spôsobia, že rendering je rovnako jednoduchý ako stlačenie spúšte.
Materiály a textúry
Fyzikálne materiályVytvárajte skvelo vyzerajúce materiály, ktoré pôsobia úplne reálne.
Procedurálne textúry
Tvorba textúr NURBS modelov je jednoduchá s bohatou sadou procedurálnych textúr, ktoré nevyžadujú UV unwrapping.
Podpora vlastných materiálov
Renderujte rozšírenú verziu Vašich Rhino materiálov bez ich konverzie na V-Ray shadery.
Kovové materiály
V-Ray materiály pridávajú podporu pre kovové odlesky pre väčšiu kompatibilitu s PBR materiálmi z aplikácií ako Substance Designer.
Vrstvené materiály
Pridanie reflektívneho náteru k Vášmu materiálu pre dosiahnutie efektov ako lazúrované drevo alebo kovový náter.
Lesklé materiály
Vytvára realistické mäkké textílie ako samet, hodváb alebo satén.
Randomizer
S novou možnosťou UVW umiestením náhodilým spôsobom je možné vytvárať náhodné súradnice textúr pre narušenie opakujúcich sa vzorov a dosiahnutie realisticky vyzerajúcich materiálov.
Vplyv počasia a špina
Rýchle pridá špinu a riadi mieru zašpinenia rovnako ako jej umiestenie na povrchu Vášho návrhu. Pridá alebo vynechá objekty pre maximálnu presnosť.
Potlač
Projektuje jedinečné materiály na objekty ľubovoľného tvaru a vytvára efekty ako grafiti na steny, značenie na cestu alebo logá na produkty.
Odstup textúry
Vytvára rôznorodé efekty pomocou vytvorenia realistického vzťahu medzi prvkami v kompozícii na základe ich rôznej vzdialenosti (napr. tráva a štrk pri chodníku).
Atmosférické a objemové efekty
HmlaDajte svojim scénam hĺbku k s novými realistickými 3D efektami pre hmlu a rozptyl svetla.
Atmosférická perspektíva
Pridajte hĺbku k Vašim návrhom s realistickými atmosférickými efektami.
Objemové materiály
Realistický lom svetla a priesvitnosť.
Manažment geometrie
Proxy objektyPridáva vysoko detailné a komplexné objekty ako tráva, stromy alebo autá v podobe pamäťovo úsporných proxy objektov. Jednoducho pridajte predanimované 3D objekty s animovanými V-Ray proxy.
Náhľad proxy
Kontrojte vzhľad V-Ray proxy objektov v náhľadovom okne Rhino. Vyberte si z Whole mesh, Bounding box, Point, Custom preview a nového low poly proxy náhľadového módu.
Deformácie
Rýchle nanášajte povrchové detaily na jednotlivé objekty alebo celé skupiny vo Vašich scénach. Vytvárajte materiály ako tehly alebo kamene bez nutnosti extra modelovania.
Tráva a srsť
Vytvárajte realisticky vyzerajúcu trávu, textílie alebo koberce pomocou V-Ray Fur.
Rezy
Renderujte rýchlo odrezky a priečne rezy s V-Ray Clipper.
Rozptyl objektov
Rozptýľte objekty a Chaos Cosmos položky pre vytvorenie detailného terénu s nízkymi nárokmi na pamäť. Využite základné parametre náhodnosti ako hustota, veľkosť a orientácia pre maximálny realizmus.
V-Ray Enmesh
Renderujte opakujúcu sa geometriu na povrchu objektov pre vytvorenie komplexných geometrických foriem - perfektné pre panely, ploty, textílie a ďalšie.
Import a export V-Ray scén
Import a renderovanie V-Ray scén z iných aplikácií ako je 3ds Max, Revit a SketchUp alebo zdieľanie kompletných súborov pripravených na renderovanie vo V-Ray pre Rhino.